Емоції – ключ до успіху відеоблогера?

Анастасія Аліксійчук.

Нещодавно я відвідала блог-кафе, у якому відома на Чернігівщині журналістка Вікторія Сидорова розкрила тему “Як писати так, аби тебе читали. Лайфхаки журналістики”. З-поміж усього потоку важливої інформації, найбільше в мені відгукнулися поради стосовно того, як зробити свій блог емоційно забарвленим та цікавим для читачів. Напевно у кожного з вас є, наприклад,  декілька відеоблогерів, яких ви можете дивитись годинами. Чи задавали ви собі коли-небудь питання, що саме вас приваблює у цих людях? І ось у мене є відповідь — це емоції. Ви звертаєте увагу на те, як людина виражає та проживає свої емоції, але найголовніше, якщо ви з захопленням дивитесь блогера, це означає, що він зміг змусити вас відчути ті ж самі емоції, що й він. Погодьтеся, зовсім не цікаво спостерігати за людиною яка з кам’яним обличчям дві години поспіль розповідає вам про еволюцію ящірок. Але, якщо правильно застосувати емоційну складову, можна зацікавити людину, навіть до такої нудної теми. Ось мені, наприклад дуже важко сприймати будь-яку просту інформацію, яку намагається донести до мене беземоційна людина, не говорячи все про якісь дійсно серйозні та необхідні теми. Я вважаю, що емоційність — це одна з найголовніших навичок, яку повинен розвивати блогер для того, щоб його цільова аудиторія отримувала цікавий контент, сприймала його із задоволенням, проявляла лояльність до відеоблогера та  надихалась його ідеями. Звичайно це не єдине вміння, яке потрібно удосконалювати, але якщо не надавати цьому належної уваги і нехтувати можливістю розвиватися у цьому напрямку, ви ризикуєте залишитися без бажаних результатів у цій сфері.

#HumanRightsFoundation

#ФундаціяПравЛюдини

#Чернігів

#Чернігівська область

#РазомМиСила

#TOGETHER_WE_CAN

#ChePolytech

#Che_Polytech

#60років_ЧНТУ

#ЧНТУ

#люблю_чнту

#найкращийунівер

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *