Анастасія Ладоха.
Тут я не розповім про шкідливий вплив екрану на очі та марно витрачений час за переглядами безглуздих відео. Кожен витрачає свій час, як вважає за потрібне, але більшість завдяки сучасному світу заробляють, сидячи в телефоні годинами безперервно.
На сьогоднішній день ми можемо отримати більше користі з телефону, ніж шкоди. Адже зараз більшість реклами існує саме в телефоні та соцмережах, тобто найбільший ринок продажу знаходиться саме в Інтернеті. За підсумками 2018 року Інтернет став медіа №1 на українському ринку за часткою інвестицій (39% в порівнянні з 37% на ТБ). Також, за даними платформи Hootsuite, обсяг світового ринку інфлюенсер-маркетингу до 2022 року становитиме $213.63 млрд. А це половина прогнозованого світового обсягу витрат бізнесу на digital. Дякувати за це можна інфлюенсерам.
Інфлюенсер (або лідер-думок) – це людина, яка має вплив на аудиторію в певній сфері. Інфлюенсерами сьогодні вважаються блогери, влогери, кріейтори, амбасадори та інші люди, які створюють контент та мають вплив на свою аудиторію. У цій сфері неважливо, скільки у тебе підписників та чи гарні фото ти викладаєш.
«Хороші» інфлюенсери ніколи не будуть радити та продавати те, що їм не подобається. За рахунок публічності, інфлюенсери турбуються за свою репутацію й поганого не порадять. Тому можна сказати, що ця сфера продажу набагато краща за тітоньку на базарі, яка буде казати, що ти найкращий, аби ти купив її товар.
Тож я можу сказати зі своєї точки зору, що інфлюенсери – це хороший вклад у свій час та гроші. Окрім, реклами ти можеш знайти свого однодумця, який буде висвітлювати проблеми або поради на велику аудиторію, тим самим допомагаючи собі та іншим.
#HumanRightsFoundation
#ФундаціяПравЛюдини
#Чернігів
#Чернігівська область
#РазомМиСила
#TOGETHER_WE_CAN
#ChePolytech
#Che_Polytech
#60років_ЧНТУ
#ЧНТУ
#люблю_чнту
#найкращийунівер