Сучасна молодь має дуже велику потребу в вираженні своїх думок, і ця необхідність відчувається в наш час так гостро як ніколи. Саме через соціальні мережі це зробити найлегше, особливо, якщо ти вже маєш якусь аудиторію.
В наш час, коли в моді усвідомленість та обізнаність у всіх сферах, нам постійно треба отримувати свіжу інформацію та ідеї, тому блогери набувають все більшої популярності. Лідери думок перекочували з телевізійних програм та газет в Instagram або Facebook, тому що головне гасло розвитку – «іди в ногу з сучасністю».
Однак, не тільки медійні персони та селебріті правлять у соціальних мережах. Зараз будь-хто може стати блогером, але для цього треба нести щось правильне та корисне в маси, показувати приклад, бути наполегливим у своїй роботі та завжди розвиватись. Тут дуже важливо серйозно поставитись до цієї «професії», тому що молоде покоління дізнається всю інформацію саме у блогерів, які мають дійсно великий авторитет для них.
Я також маю невеликий досвід у цій сфері, особливо після проєкту «Школа еко блогера». Там я зустріла купу зацікавлених особистостей, які прагнули отримати певні навички в технічних питаннях, щоб в результаті розвивати тему еко свідомості серед людей в соціальних мережах. Ця благородна мета, яка йде від однієї людини, має неймовірний вплив на цілий світ. Тому я дуже поважаю тих, хто не боїться висловлювати свою думку, ділиться своїм досвідом з іншими, і, найголовніше, робить це коректно, без шкоди для інших.
Анастасія Маковецька
Цей проєкт виконується у співпраці з громадською організацією “Фундація Прав Людини” та фінансується Інститутом міжнародних культурних зв’язків (ІФА) коштами Міністерства закордонних справ Федеративної Республіки Німеччина.