Анастасія Панічкіна.
В епоху Інтернету з’явилась дуже нова справа, яка відгукнулась мільйонам – блогерство. І справді, здається, щоб бути блогером, необхідно мати лише непоганий телефон та можливість підключення до мережі. Проте більшість забуває про ще одну необхідну річ, яка забезпечує успіх блогера. Це креативність!
Нещодавно чула фразу, що креативність – «найважливіша здібність сучасної людини». Це дійсно так. Ми живемо в епоху, коли світ змінюється дуже швидко. Ці зміни вимагають від людей все нових і нових ідей, які будуть забезпечувати потреби людства. Блогер, як особа, яка несе інформацію в суспільство, має створювати контент, що буде цікавий людям у цей проміжок часу. Те, яким чином він подає інформацію, вирізняє блогера поміж інших і забезпечує йому успіх. Цього можна досягти за допомогою креативного мислення.
Креативне мислення для блогера – це родзинка його діяльності. Це те, за допомогою чого його може ідентифікувати аудиторія. Дійсно, блогер, який постійно вигадує щось нове і досить плідно працює над створенням власного контенту, має достатньо велику популярність і повагу у суспільстві.
Тому якщо Ви бажаєте стати блогером, не слід забувати про розвиток креативності. Існує багато методів, щоб відкрити власний потенціал та розвивати креативне мислення. Один з них – візуалізація ідеї за допомогою створення інтелектуальних карт. Наприклад, у центрі карти Ви зазначаєте ключову ідею Вашого блогу, а далі міркуєте над ресурсами для реалізації ідеї.
Пам’ятай, що креативність – це фундамент, на якому тримається успіх блогера!
Проєкт реалізується НУ “Чернігівська політехніка” у співпраці з ГО “Фундація прав людини” та Університету м. Тарту (Естонія).
Проєкт фінансується коштами Міністерства закордонних справ Естонської Республіки.
#ЯМедіа
#ФундаціяПравЛюдини
#HumanRightsFoundation
#чернігівська_політехніка
#ChePolytech
#Che_Polytech