Як написати анонс вебінару для розсилки по e-mail?

Ігор Рябченко.

Покрокова інструкція.

  1. Визначаємось із заголовком;
  2. Формуємо «тіло». В якому потрібно вказати загальну проблему та зацікавити глядача;
  3. Інформуємо про час та місце проведення;
  4. Структуруємо основні теми;
  5. Зазначимо спікерів (в разі потреби);
  6. Заклик до дії.

    Ось такі мої рекомендації для написання анонсу вебінару. Звичайно ж вони можуть бути змінені та доповнені на Ваш смак.

    Для унаочнення приводжу невеличкий приклад.

    Назва: «Маркетинг – вічна професія?»

    Привіт, Ім’я користувача!

    Впевнений, що багато хто погодиться, що за часів, коли автоматизація робочих процесів набирає обертів, то все важче стає бути затребуваним фахівцем.

    Саме знання і вміння передбачати усі світові тенденції – запорука до фінансової стабільності.

    Цікаво?

    Чекаємо вас 22 червня о 19:00 на безкоштовному вебінарі (реєстрація за посиланням):

    «Маркетинг – вічна професія?»

    Буде багато цікавої та актуальної інформації:
    ✔️ Робота маркетолога – в чому вона;
    ✔️ Світові тенденції на найближчі 5 років;
    ✔️ Освоїти нову професію легше ніж заварити чай?
    ✔️ Всіх учасників по закінченню вебінару чекає сюрприз.

    Ім’я користувача, давайте разом змінюватися і дізнаватися щось нове!

    До зустрічі в ефірі! ?

#HumanRightsFoundation

#ФундаціяПравЛюдини

#Чернігів

#Чернігівська область

#РазомМиСила

#TOGETHER_WE_CAN

#ChePolytech

#Che_Polytech

#60років_ЧНТУ

#ЧНТУ

#люблю_чнту

#найкращийунівер

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *