Ігор Рябченко.
Покрокова інструкція.
- Визначаємось із заголовком;
- Формуємо «тіло». В якому потрібно вказати загальну проблему та зацікавити глядача;
- Інформуємо про час та місце проведення;
- Структуруємо основні теми;
- Зазначимо спікерів (в разі потреби);
- Заклик до дії.
⠀
Ось такі мої рекомендації для написання анонсу вебінару. Звичайно ж вони можуть бути змінені та доповнені на Ваш смак.
⠀
Для унаочнення приводжу невеличкий приклад.
⠀
Назва: «Маркетинг – вічна професія?»
⠀
Привіт, Ім’я користувача!
⠀
Впевнений, що багато хто погодиться, що за часів, коли автоматизація робочих процесів набирає обертів, то все важче стає бути затребуваним фахівцем.
⠀
Саме знання і вміння передбачати усі світові тенденції – запорука до фінансової стабільності.
⠀
Цікаво?
⠀
Чекаємо вас 22 червня о 19:00 на безкоштовному вебінарі (реєстрація за посиланням):
⠀
«Маркетинг – вічна професія?»
⠀
Буде багато цікавої та актуальної інформації:
✔️ Робота маркетолога – в чому вона;
✔️ Світові тенденції на найближчі 5 років;
✔️ Освоїти нову професію легше ніж заварити чай?
✔️ Всіх учасників по закінченню вебінару чекає сюрприз.
⠀
Ім’я користувача, давайте разом змінюватися і дізнаватися щось нове!
⠀
До зустрічі в ефірі! ?
#HumanRightsFoundation
#ФундаціяПравЛюдини
#Чернігів
#Чернігівська область
#РазомМиСила
#TOGETHER_WE_CAN
#ChePolytech
#Che_Polytech
#60років_ЧНТУ
#ЧНТУ
#люблю_чнту
#найкращийунівер