Політика щодо захисту конфіденційності, як частина корпоративної соціальної відповідальності

Ігор Рябченко.

В сучасному світі люди все частіше і частіше починають перейматися щодо захисту своїх персональних даних. Це стосується як і розвитку новітніх технологій, впровадження нових законів, зокрема всім відомого GDPR (але це окрема тема), так і підвищення загальної обізнаності суспільства. Споживачі будь-яких послуг починають задумуватись: «Навіщо тій чи іншій компанії потрібна моя інформація, і що вони збираються з нею робити?» Ставити питання це вже чудово, бо як то кажуть: «Хто питає, той не блукає».

І великі корпорації цим користуються. Починають надавати своєму споживачу доступ до керування майже будь-якою його конфіденційною інформацією, тим самим розширюючи можливість вибору даних, які будуть збиратися, здатність видалення цих даних та спроможність надсилання запиту на отримання всієї своєї інформації, яка була зібрана за весь період користування сервісом.

Також слід сказати, що деякі компанії просто мають таку можливість, але про це не говорять відкрито. А деякі використовують дану можливість, як додатковий спосіб заявити про себе та свій продукт.

#HumanRightsFoundation

#ФундаціяПравЛюдини

#Чернігів

#Чернігівська область

#РазомМиСила

#TOGETHER_WE_CAN

#ChePolytech

#Che_Polytech

#60років_ЧНТУ

#ЧНТУ

#люблю_чнту

#найкращийунівер

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *