Цифровий лідер: який він?

Олена Шинкаренко.

Хто такий цифровий лідер? Які необхідно мати риси? І чому в цифровій епосі потрібен такий лідер? Відповіді на ці питання Ви можете знайти в цьому блозі.

Зараз наше покоління знаходиться в надзвичайній епосі – епосі цифрових технологій. Про таку епоху люди сторіччя назад навіть і мріяти не могли. Та часи змінюються, і змінюються не тільки технології, а і люди – їх цінності та світогляд.

Тож, хто такий цифровий лідер? На мою думку – це людина, яка завжди в тренді та веде за собою інших пізнавати новий світ. Найвеличніші цифрові лідери володіють величезною кількістю знань про новий діджиталізований світ та почувають себе «акулами» в глобальній мережі Інтернет, використовуючи тількі найсучасніші технології для досягнення успіху.

Яким же повинен бути лідер цифрової епохи? Хм… Перш за все, основні риси, що були притаманними справжньому «застарілому» лідеру, залишаються незмінними. Чому? Через те, що це є основою всіх основ, навіть в будь-які роки та епохи. Які вони, ці риси? Насамперед, впевненість у собі, в своїх силах, адже який лідер буде справжнім, якщо він завжди буде в сумнівах. Тож перестаньте сумніватися в собі!

Продовжуємо список: лідер має бути наполегливим та вміти брати на себе відповідальність не тільки за себе, а й за інших людей.

А як щодо нових «цифрових» якостей? Я вважаю, що, в першу чергу, лідер повинен постійно навчатися, та засвоювати нову інформацію «на льоту»; тут не обійтися і без навчання інших людей – дана людина має навчати й інших, але не робити це надто стандартно, а підійти до цього креативно. Щодо інформації, то той, хто хоче бути цифровим лідером має швидко, майже блискавично, її сприймати та перетворювати її на нові ідеї (для цього необхідно бачити більше, ніж просто хмаринку).

Аналітичні здібності також ніхто не скасовував, завдяки яким і треба буде прийматі ті, чи інші рішення.

Ні, про комунікабельність ніхто не забув: потрібно бути комунікабельним не тільки з командою, а й з усіма оточуючими людьми.

Слід додати до цього списку ще колаборативність: впливовий цифровий лідер буде впроваджувати внутрішні комунікаційні процеси, які заохочують міжвідомчий обмін інформацією та ідеями. Наприклад, уявіть, ви ІТ-спеціаліст, невже ви будете працювати в самоті? А як щодо того, щоб ІТ-спеціалісти співпрацювали з маркетологами? Для чого? Для того, щоб проводити ефективні рекламні кампанії, покращувати користувальницький інтерфейс (орієнтуючись на досвід споживача та збору даних).

Цифровий лідер має бути завжди готовим до нових експериментів та бути готовим робити помилки (та опрацьовувати їх), адже без цього не буде бездоганного результату. Необхідно також робити якісь нововведення в роботі та надихати на такі ж дії свою команду.

Отже, в нашій епосі не обійтися без такого цифрового лідера. Адже кожній команді, яка хоче бути успішною, потрібна людина, яка буде вести за собою, не боятися складнощів та експериментів, бути гнучкою, творчою та вміти швидко аналізувати будь-яку інформацію. Не забувайте й про постійне навчання та удосконалення навичок, адже життя – це постійна праця над собою.

Проєкт реалізується НУ “Чернігівська політехніка” у співпраці з ГО “Фундація прав людини” та Університету м. Тарту (Естонія).

Проєкт фінансується коштами Міністерства закордонних справ Естонської Республіки.

#ЯМедіа

#ФундаціяПравЛюдини

#HumanRightsFoundation

#чернігівська_політехніка

#ChePolytech

#Che_Polytech

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *