Візуалізація контенту – новий тренд у цифрову добу

Катерина Воронцова.

Сучасний світ дуже швидкий,інформації стає все більше і довгий написаний текс, складні інструкції ніхто не читає , а тим більше не запам’ятовує. На допомогу приходить новий тренд в інформаційному світі, а саме візуалізація контенту.

Візуалізацію контенту дозволяє чітко,яскраво та без зайвих слів донести інформацію, яка гарно сприймається та запам’ятовується. Згідно зі спостереженнями психологів, до 80% чуттєвих вражень людина одержує через органи зору. Коли ми слухаємо, то дивимося на мовця мінімум 50% часу. Усе це та багато інших правил, і робить візуальний контент незамінним у процесі масової комунікації, а форми поширення інформації, спрямовані на зорові рецептори, усе активніше й активніше використовуються в медіапрактиці.  Головна перевага візуального контенту полягає в тому, що він швидко повідомляє інформацію і має велику здатність до запам’ятовування. Підтвердження вже сталого вислову про те, що “одне зображення заміняє тисячу слів”, спостерігаємо практично на кожному інтернет-ресурсі. Візуальний контент давно переважив вербальний та аудіо- в соціальних мережах,особливо таких як, Dribbble, Facebook,Pinterest.

До основних видів візуалізації належать: комікси, карикатури, меми, карти, таблиці, інфографіка, фотографії, відео.

    Візуалізація інформації стає дедалі популярнішою, її можна вважати комунікаційною технологією, тому і її існування й закономірності створення візуалізованих даних повинні бути досліджені, а також існує необхідність у подальшому вивченні й формуванні правил і логіки процесу візуалізації даних.

Проєкт реалізується НУ “Чернігівська політехніка” у співпраці з ГО “Фундація прав людини” та Університету м. Тарту (Естонія).

Проєкт фінансується коштами Міністерства закордонних справ Естонської Республіки.

#ЯМедіа

#ФундаціяПравЛюдини

#HumanRightsFoundation

#чернігівська_політехніка

#ChePolytech

#Che_Polytech

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *