Як спілкуватися так, щоб тебе почули: лайфхаки ефективної комунікації

Ірина Сапон.

Мистецтво говорити так, щоб тебе слухали та почули, дуже важливе, якщо ваша діяльність пов’язана із постійним спілкуванням із людьми. Якщо ж ні, то мій пост просто допоможе вам краще висловлювати свої думки у буденному спілкуванні та аргументувати свою думку.

Отже, навчитися гарно говорити варто будь-кому, хто зацікавлений у власному розвитку. Почнемо з моєї підбірки лайфхаків ефективної комунікації:

1. Лідерам часто доводиться спілкуватися з колективом. Будь-то невелика робоча зустріч чи збори всіх співробітників компанії — ви маєте говорити так, щоб кожному зі слухачів здавалося, що ви звертаєтеся безпосередньо до нього або до неї.

2. Говоріть так, щоб вас слухали. Хороші комунікатори уважно спостерігають за аудиторією, щоб переконатися, що не витрачають сили дарма, кажучи людям те, що вони не готові сприйняти. Говорити так, щоб люди вас чули, означає на льоту підганяти своє повідомлення, щоб зберігати контакт з аудиторією (тобто говорити те, що люди готові сприйняти, і в тій формі, в якій вони готові це зробити).

3. Спілкуючись з людьми, ви маєте давати їм можливість висловлювати свою думку. Якщо ви помічаєте, що у всіх розмовах останнє слово залишається за вами, над цим доведеться попрацювати.

4. Найголовніше, на мою думку, правило – це встановити емоційних зв’язок з аудиторією.

Пам’ятай: «Люди забудуть те, що ви сказали, забудуть, що ви зробили, але ніколи не забудуть, що ви змусили їх відчути» (Майя Енджелоу).

Проєкт реалізується НУ “Чернігівська політехніка” у співпраці з ГО “Фундація прав людини” та Університету м. Тарту (Естонія).

Проєкт фінансується коштами Міністерства закордонних справ Естонської Республіки.

#ЯМедіа

#ФундаціяПравЛюдини

#HumanRightsFoundation

#чернігівська_політехніка

#ChePolytech

#Che_Polytech

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *