МЕДІАГРАМОТНІСТЬ І БЛОГІНГ

Ельвіра Гвоздь

Вікіпедія визначає медіаграмотність як рівень медіакультури, досягнений медіаосвітою, що стосується вміння користуватися інформаційно-комунікативною технікою, виражати себе і спілкуватися за допомогою медіазасобів, свідомо сприймати і критично тлумачити інформацію тощо.

І я впевнена, що без належної медіаграмотности неможливо створювати якісний продукт, в нашому випадку вести блоґ.

Так, існують такі псевдоблоґери мільйонники, які пишуть про шкоду ратифікації Стамбульської конвенції, але ви маєте розуміти, яку шкоду несуть отакі персонажі своїм прихильникам і суспільству в цілому.

Такі люди несуть відверту дизінформацію на широкий загал спекулюючи «гарячими» темами, такі як ЛҐБТІК+, наприклад.

І це чудовий приклад як робити не треба.

Якщо ви хочете мати успішний блоґ то маєте розуміти, яку відповідальність несете за свої слова. Навіть, якщо ви маєте невелику авдиторію, ваші слова можуть вплинути бодай на одну людину.

Але це ви і маєте використовувати, але не так, як в прикладі вище.

Важливо давати людям перевірену інформацію, підкріплену фактами. Не поширювати фейки, сумнівні новини тощо.

Це і є медіаграмотність. І її необхідно розвивати для створення якісного, корисного продукту.

Проєкт реалізується НУ «Чернігівська політехніка» у співпраці з ГО «Фундація прав людини» та Університетом м. Тарту (Естонія) за рахунок коштів Міністерства закордонних справ Естонської Республіки.

#ЯМедіа

#ФундаціяПравЛюдини

#HumanRightsFoundation

#чернігівська_політехніка

#ChePolytech

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *