Ірина Сапон.
На минулому тижні я разом з декількома своїми одногрупниками відвідала блог-кафе, де чернігівська журналістка Вікторія Сидорова виступала перед нами з темою “Як писати так, аби тебе читали. Лайфхаки журналістики”.
Я зараз не буду переказувати все почуте, хоча цікавої інформації було багато. А спробую розкрити ту проблематику, що відгукнулась особисто мені – як знайти свою нішу в блогерстві і при цьому не повторювати чужі ідеї, і не писати або знімати блог про те, що вже було давно придумано, і на цю тему було написано тисячу блогів чи знято сто і одне відео.
Іншими словами, блогеру -початківцю потрібно знайти відповідь на декілька непростих питань : Як зараз в сучасному світі можна виділятися з поміж інших? Як з потоку інформації, картинок та фото зробити так, щоб люди помітили саме тебе?
На мою думку, перше з чого потрібно почати, це обрати тему, чим би саме ви хотіли займатися, про що хочете писати, які ситуації підіймати та розкривати?
По-друге, знайти свій неповторний стиль. Потрібно подумати, чому вас цікавить та чи інша сторінка блогера. Можливо, це написаний глибокий текст чи яскрава картинка з певним змістом. Як правило, свій стиль виробляється за допомогою багатьох спроб та помилок.
По-трете, треба мати сміливість робити ці помилки, тому, що саме на них ми вчимося.
Четвертий останній пункт, але не по важливості, не бійся чужої думки. На мій погляд, критика – це важливо, особливо якщо вона конструктивна. Аудиторія – це ті, для кого ми пишемо, і їх думку не треба ігнорувати.
Головне, не опускати руки. Не забувайте, що колись навіть самі популярні блогери починали з нуля.
#HumanRightsFoundation
#ФундаціяПравЛюдини
#Чернігів
#Чернігівська область
#РазомМиСила
#TOGETHER_WE_CAN
#ChePolytech
#Che_Polytech
#60років_ЧНТУ
#ЧНТУ
#люблю_чнту
#найкращийунівер