Generation Z – принада компанії чи “приборкування норовливих”?

Марина Лук’яшко.

Наймолодше покоління сьогодення, яке вже почало виходити на ринок праці, – це покоління Z (iGeneration, постміленіали, “цифрові аборигени” та інше). Його представники почали народжуватися в період між 1995 та 2000 роками, хоча консенсусу щодо чітких років серед експертів наразі немає.

“Зети” – які вони в ділі?

Ці «генератори ідей» достатньо впевнені у собі, амбіційні, вимогливі та інколи навіть занадто прямолінійні. Вони шукають не роботу, а себе, тому не готові повністю підлаштовуватись під норми та правила компанії, вони радше диктують свої.

Компанії, в яких переважна кількість працівників – представники Z, часто вимушені йти на поступки та прислухатися до їх вимог.

– Чи варто надавати перевагу таким норовливим працівникам?

– Авжеж!)

Не дарма рекрутингові агенції почали розробляти стратегії, спрямовані на зацікавлення «зетів» у працевлаштуванні у ту чи іншу компанію, адже вони – молоді, мобільні, активні та багатозадачні, а їхнє мислення – просторове і глобальне.

Проте, далеко не всі роботодавці усвідомлюють відмінність представників покоління Z від інших, через що кампанії по залученню та утриманню молодих талантів залишаються неефективними, а це, у свою чергу, негативно відбивається на позиціюванні підприємства на ринку праці, товарів та послуг та на вже сформованому бренді.

Що має знати працедавець про такі “перлини” ринку людських ресурсів? 

Орієнтуючись на залучення «зетів» до команди, варто докласти зусиль до вивчення особливостей їх менталітету та життєвих цінностей, серед них:

  •    «Цифрові аборигени» майже не сприймають рекламу, як міленіали та “ікси”. Вони чудово фільтрують інформацію, тому з ними варто бути чесними та відкритими.
  •    Вони подібні до покоління Y тим, що гостро потребують цілі або місії, надають перевагу соціально відповідальним компаніям. Тому вже зараз розроблена стратегія HR-брендингу послугує ще досить довго.
  •    Тільки 1 із 8 представників покоління Z сприймають інформацію з паперових носіїв, тому найефективніший метод налагодити комунікацію — використання сторінок у соціальних мережах з акцентом на вакансії, де текст має бути структурованим і лаконічним, але не позбавленим креативності.
  •    «Зети» значною мірою мотивовані фінансовою незалежністю, тому рушійними силами на робочому місці є грошові нагороди та кар’єрні успіхи — більше, ніж для будь-якого іншого покоління перед ними.
  •    У деяких дослідженнях стверджується, що це покоління, зростаючи з необмеженим доступом до інформації й навчившись фільтрувати екстремальні обсяги інформації за дуже короткий проміжок часу, має так звані високорозвинені «восьмисекундні фільтри». Тому, щоб зацікавити їх, потрібно систематизувати й презентувати матеріал за максимально короткий проміжок часу.
  •    «Зети» цінують свободу в усьому. Щоб сформувати у них почуття ціннісної пропозиції роботодавця та утримати на довгий термін, потрібно немало зусиль та часу.

На мою думку, підприємство отримає безліч переваг, залучаючи до складу робітників молодих, амбіційних та впевнених, серед яких щонайменше — плідна співпраця з майбутніми видатними науковцями, менеджерами, програмістами та багатьма іншими світилами!

#HumanRightsFoundation

#ФундаціяПравЛюдини

#Чернігів

#Чернігівська область

#РазомМиСила

#TOGETHER_WE_CAN

#ChePolytech

#Che_Polytech

#60років_ЧНТУ

#ЧНТУ

#люблю_чнту

#найкращийунівер

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *