Соціальні мережі – засіб комунікації чи впливу?

Артем Ніщенко.

Сьогодні соціальні мережі перетворилися із засобу комунікації на інструмент самозамилування та маркетингу. Дуже рідко в акаунтах користувачів даних платформ можна зустріти хоча б щось наближене до культурної діяльності, в основному це алкоголь, тонна однотипних фото себе самого та реклама безкорисних речей, які ще і можуть нашкодити.

Найбільшою проблемою є вплив всього цього на покоління дітей, які через недбалість батьків чи банальну їх зайнятість, проводять весь свій час в телефоні та соціальних мережах. Цей вплив виражений в тому, що вони починають орієнтуватися не на героїв казок, а на недосвідчених блогерів, які крім грошей з реклами в собі нічого не мають. Це породжує покоління таких же пустих особистостей…

Прекрасною альтернативою є месенджери, саме вони більш ізольовані від перенасичення різношерстої інформації та мають весь основний функціонал для комунікації.

#HumanRightsFoundation

#ФундаціяПравЛюдини

#Чернігів

#Чернігівська область

#РазомМиСила

#TOGETHER_WE_CAN

#ChePolytech

#Che_Polytech

#60років_ЧНТУ

#ЧНТУ

#люблю_чнту

#найкращийунівер

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *