Сталий розвиток: цінність покоління Z чи хайп для бізнесу?

Михайло Хомєнок.

У 2015 році у рамках програми розвитку ООН було виділено 17 цілей сталого розвитку, які будуть реалізовуватися до 2030 року. Ця подія не обійшла і сферу маркетингу: проактивні підприємста намагаються зміцнити свої позиції на ринку,  керуючись актуальними та соціально значимими тенденціями суспільства. Динамічний розвиток бізнесу тісно переплітається з цілями сталого розвитку.

Cталий розвиток – це новий інструмент маркетингу, що допомагає компаніям зміцнювати свої позиції на ринку. Через ріст актуальних проблем людства зростають і соціальні, екологічні та етичні вимоги до підприємств, адже на сьогодні велику частку покупців займають представники покоління Z – найвідповідальнішого покоління. Саме тому глобальні бренди обирають стратегію розумного маркетингу, адже для покоління Z важливі раніше цінності відходять на другий план, поступаючись соціальній відповідальності, толерантності, рівності, турботі про навколишнє середовище. Саме тому більшість людей надає перевагу брендам, які є соціально активними та поділяють цінності споживачів. Тому тут маркетинг стає дієвим інструментом для зростання компанії. Проте свою позицію потрібно підкріплювати не лише словом, а й ділом, адже багато компаній «виїжджають» за рахунок хайпу.

#HumanRightsFoundation

#ФундаціяПравЛюдини

#Чернігів

#Чернігівська область

#РазомМиСила

#TOGETHER_WE_CAN

#ChePolytech

#Che_Polytech

#60років_ЧНТУ

#ЧНТУ

#люблю_чнту

#найкращийунівер

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *