Як дистанційне навчання впливає на наше життя

Ганна Ковальчук.

У сьогоднішній не легкий для всього людства час, час епідемії COVID-19, у мене виникла думка проте, як подбати про власне життя, але попри це не втратити жодного з аспектів успішного і різностороннього розвитку.

Адже з поширенням захворювання  в суспільстві з’явилася певна категорія обмежень, які тим або іншим чином впливають на розвиток кожного із нас.  Це стосується можливостей повноцінно  спілкуватися у соціумі, здійснювати подорожі за кордон, відвідувати громадські  місця, заклади  культурного, спортивного  і мистецького призначення, навчатися  в школах та закладах вищої освіти. Проте ці обмеження  здійснюється не для шкоди, а  задля запобігання поширення інфекції, рекомендуючи у цей період особливо уважно ставитися до свого здоров’я та  вберегти себе.

 У період карантинних обмежень   дорослі, учні та студенти перебувають на роботі чи навчанні  онлайн завдяки використанню  досить відомих додатків, таких як Zoom, Viber, Telegram, Google teams, Google meet, Skype тощо; тобто займаються  робочим та навчальним процесами  на відстані за допомогою своїх гаджетів, мобільних застосунків та мережі інтернет.

 Які ж існують  плюси в дистанційному навчанні?

  • Один із головних плюсів – це унікальна можливість підлаштувати темп навчання під себе. У спокійній   атмосфері можна налаштуватися на певний ритм роботи, не хвилюючись за те, чи вчасно ти здаси завдання або ні.
  • Можливість вирішувати самому, коли варто зробити перерву, керуючись власними відчуттями.
  • Також віддалене навчання може зекономити один з найцінніших ресурсів життя – час. Економія часу на дорогу та вміле поєднання роботи (навчання)   з домашніми справами дозволяє  вивільнити  декілька годин, які можна використати для відпочинку або зайняття   улюбленою справою.
  • Виявлення власних слабких сторін та робота над ними.

До мінусів можу віднести такі фактори:

  •  Негативний вплив на здоров’я індивіда, погіршення  зору, збільшення  навантаження на хребет, психологічний та фізичний стан людини тощо.
  •  Відсутність соціалізації й приналежності до ком’юніті, з’являється відчуття позбавленості спілкування, командної роботи, вирішення конфліктних ситуацій  та ефективної взаємодії один з одним.
  • З  часом зниження концентрації уваги та погіршення продуктивності праці.
  •  Відчуття відірваності від реальності за рахунок проведення   більшості годин в одному місці.

Мушу визнати,  що дистанційне навчання не є пріоритетним    лише під час масових епідемій. До поширення  COVID в нашій країні та за кордоном  студенти також мали можливість здобувати знання  віддалено, вступаючи до університетів на заочну форму навчання .

Діти, які мають інвалідність   чи інші певні особливості (фізичні чи психологічні) та  не мають можливості приходити на звичайні заняття,  можуть скористатися послугами онлайн-школи, що має назву  «Дистанційна школа “Optima” » Цей заклад викладає освітню програму, що передбачена для 1-11 класів з врахуванням  особливостей кожної дитини.

Значна кількість університетів США та Європейського Союзу ще до карантину  пропонували студентам  онлайн програми з різних спеціальностей. При цьому  студенти, які навчаються віддалено, зараховуються  до того ж факультету, що й на кампусі, мають доступ до навчальних ресурсів та отримують офіційний диплом. А в деяких американських університетах для стимулювання дистанційної форми навчання закордонних студентів пропонується фінансова допомога для нерезидентів США.

 Підсумовуючи,  хочу сказати,  що  у дистанційного  формату навчання є як  позитивні, так і негативні наслідки для  кожного. Використати можливість покинути власну зону комфорту та спробувати щось нове, або ж нічого не змінювати – вирішувати вам особисто.  Проте світ рухається і вдосконалюється, а разом з ним і ми.  І наше життя відбувається тут і зараз,   і тільки від кожного особисто залежить, яким буде  його майбутнє.

Проєкт реалізується НУ “Чернігівська політехніка” у співпраці з ГО “Фундація прав людини” та Університету м. Тарту (Естонія).

Проєкт фінансується коштами Міністерства закордонних справ Естонської Республіки.

#ЯМедіа

#ФундаціяПравЛюдини

#HumanRightsFoundation

#чернігівська_політехніка

#ChePolytech

#Che_Polytech

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *