Лідери-інфлуенсери як атрибут цифрової епохи

Дар’я Килочицька.

Перше, що спало на згадку, це лідери думок. Адже в цифрову епоху з’явились такі персони, що зібрали навколо себе та свого життя велику аудиторію людей. І звісно, вони мають на цих людей вплив та можуть просувати свої ідеї та думки далі у маси. Тобто можна сказати, що вони утворюють навколо себе, так би мовити, команду прихильників, що дослухається до них та в більшості випадків підтримує їхні переконання.

З одного боку, це може поширити якісь гарні тенденції, наприклад, благодійність, яку можна організувати чи просто підтримати вже існуючий івент. З іншого боку, подекуди вплив так званих “інфлуенсерів” вражає. Інколи продукувані ними думки та принципи є суперечливими та провокаційними, що може призвести до непередбачуваних наслідків. І тому, звісно, хотілося б, щоб звичайні люди мали критичне мислення та навички аналізу ситуації та могли розібрати коли та чи інша ідея є небезпечною для окремої особи чи суспільства в цілому.

Проєкт реалізується НУ “Чернігівська політехніка” у співпраці з ГО “Фундація прав людини” та Університету м. Тарту (Естонія).

Проєкт фінансується коштами Міністерства закордонних справ Естонської Республіки.

#ЯМедіа

#ФундаціяПравЛюдини

#HumanRightsFoundation

#чернігівська_політехніка

#ChePolytech

#Che_Polytech

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *