У сучасному світі вже не новинка спілкування і вираження своїх ідей в Інтернеті через соціальні мережі, блоги тощо. Найчастіше такий метод вираження себе обирають саме молоді люди.
Блог можна використовувати в різних цілях. Розважати свою аудиторію, ділитися своїм досвідом, вести щоденник або висловлювати своє ставлення щодо різних аспектів нашого життя і суспільства.
Я вважаю, в наш час це вагомий важіль у сфері ЗМІ, тому що блогери, як лідери думки, мають своїх фоловерів, які об’єднані однією ідеологією, ідеологією блогера.
Через те, що більшість молоді зараз днями у соціальних мережах, вплив звичайних ЗМІ спадає. Немаловажним фактом є те, що часто стосунки між блогером і його аудиторією не односторонні. Тобто блогер доносить інформацію, ідею своїм підписникам, а вони повертають своє враження. Іноді ці дві думки сходяться, іноді розходяться. Тоді блогер може озвучити реакцію своїх фоловерів на загал, тим самим бути «голосом молоді».
Шукайте блогерів зі схожими поглядами, підписуйтесь, реагуйте на нові пости. Можливо саме так, ви зможете вплинути на турбуючи вас події .
Прокопенко А.
Цей проєкт виконується у співпраці з громадською організацією “Фундація Прав Людини” та фінансується Інститутом міжнародних культурних зв’язків (ІФА) коштами Міністерства закордонних справ Федеративної Республіки Німеччина.