Молодь завжди задає тренди. Вони можуть бути пов’язані не тільки з Tik-Tok, стилем одягу, використанням певних сленгів, музикою, але й бути більш суттєвими.
Останнім часом в соціальних мережах дедалі частіше ми можемо спостерігати за тим, що молодь намагається не тільки вирішувати проблеми словом, проте й робити певні дії.
З останніх ситуацій, ми можемо пригадати пожежі в Австралії. Тоді молодь згрупувалася і за допомогою Instagram репостами поширила інформацію у мережі. Тенденцію швидко підхопили у Facebook і оновленням програми зробили так, що за один репост у фонд боротьби з пожежами і допомоги постраждалим від них відсилався один долар. Звичайно, це небагато, але якщо враховувати, що посиланням поділилися мільйони людей, то виходить вже досить велика сума.
Якщо взяти більш актуальні події, то напередодні зими нашої допомоги потребують тварини, що живуть на вулиці. Зараз молодь активно займається вирішенням цієї проблеми.
Можна зробити висновок, що наразі молодь є рушійною силою у вирішенні багатьох громадських питань.
Сезончик Сергій
Проєкт виконується у співпраці з громадською організацією «Фундація прав людини» та фінансується Інститутом зовнішніх культурних зв’язків (IFA) коштами Міністерства закордонних справ Федеративної Республіки Німеччина.