404: Not Found

Даниїл Деркач.

Цифровізація – процес дуже швидкий. Ви навіть і не помітили, що ще декілька років тому усе, що ви робили в Інтернеті – це перегляд смішних відео з котами та пошук рецептів. А зараз – без Інтернету неможливо уявити життя. Наше суспільство цифровізується з шаленою швидкістю, і це помітно. Разом з тим ми стикаємось з вимушеними проблемами. Наприклад, якщо ви не встигаєте за останніми трендами – ви будете у ролі наздоганяючих. Це дуже сильно видно на прикладі літніх людей. Сучасна молодь оточена гаджетами ледь не з дитинства. Для нас не є великою проблемою орієнтуватися у новому додатку, адже є неписані стандарти (меню навігації знизу, шторка, меню налаштувань має іконку шестерні тощо). І ось тут виникає проблема – так скажемо, індустрії смартфонів стає все важче залучати нову аудиторію (частіше за все це міленіали і пенсіонери). Ці люди не встигли за прогресом і тепер, щоб просто орієнтуватися у будь-якому додатку, їм потрібно ледь не додаткові курси брати. Два приклади з життя:

  1. Мій батько врешті-решт, після 10 років користування кнопковим телефоном (ох і класні ж робила Nokia телефони) перейшов на смартфон. Він мене попросив йому його налаштувати, і звісно я йому допоміг. Але в процесі налаштування я мав йому пояснювати, що таке той гугл аккаунт, що таке сканер пальця і чому потрібно захищати свої дані і т.д.
  2. Трішки про політику. Не так давно у нас відбулася класна медична реформа. Тепер можна встати в електронну чергу на прийом до лікаря, а не сидіти годинами у живій черзі. Не без нюансів, але реформу я можу назвати успішною. Так ось, тепер у кожного лікаря у кабінеті є комп’ютер, за допомогою якого він документую мій прийом у нього, виписує направлення, рецепти і т.д. Це такий біль спостерігати, як лікарі по 5 хвилин намагаються зробити те, що я, як представник молодого покоління, можу зробити за декілька секунд. Я вважаю, що перед впровадженням, увесь медичний персонал мав пройти базові курси роботи з комп’ютером. Те ж саме відноситься і до вчителів, хоча і не у таких масштабах.

До речі, цю проблему намагається вирішити Apple. У офлайн магазинах вони проводять курси (не знаю, чи безкоштовні) для літніх людей – як користуватися їх продуктами. З точки зору бізнесу – вони виховують майбутніх клієнтів.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *