Як людство вмить перейшло на «дистанційку?»

Даниїл Деркач.

Усі ж пам’ятають весну 2020 року? Я тоді закінчував 11 клас і вже планував, як поїхати влітку після екзаменів на відпочинок. Але почалась пандемія, при тому не дуже і несподівано. Я пам’ятаю, ще як взимку ми чули, що десь там у Китаї знайшли невідомий вірус, і що він починає потроху проникати у кожну країну.

Ми тоді і гадки не мали що:

1) вірус проникне до нас;

2) пандемія настільки змінить наше життя.

Освітні установи почали переходити на дистанційне навчання. Усе відбулося дуже несподівано і перші місяці було незручно і незвично. Але поступово ми почали бачити очевидні плюси дистанційного навчання.

По-перше, не потрібно було фізично йти до школи/університету. Навесні це не є суттєво, але взимку не однозначно плюс, адже можна залишатись вдома в теплі.

По-друге, можна було раніше прокидатись, адже не потрібно було витрачати час на дорогу до школи/університету.

Але також були і мінуси: нестабільне Інтернет-підключення іноді робило неможливим навчання. Загалом, за дистанційним навчанням майбутнє, просто його впровадження відбулося примусово і занадто несподівано, щоб бути таким же ефективним, як і традиційне.

Проєкт реалізується НУ “Чернігівська політехніка” у співпраці з ГО “Фундація прав людини” та Університету м. Тарту (Естонія).

Проєкт фінансується коштами Міністерства закордонних справ Естонської Республіки.

#ЯМедіа

#ФундаціяПравЛюдини

#HumanRightsFoundation

#чернігівська_політехніка

#ChePolytech

#Che_Polytech

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *