Гумор в житті людини / Humor in human life

Ірина Чалкова.

 У чому ж полягає роль сміху сьогодні? Насамперед, це засіб, направлений на благополучне вирішення напруженої ситуації, адаптації до нової обстановки, запобігання агресії і конфлікту, зняття стресу (позитивні емоції при перегляді гумористичних телепередач). Однак слід враховувати, що будь-який засіб може бути використано і на шкоду людині.

Наприклад, надмірне застосування гумору у виховних цілях переходить у глузування, що може викликати у об’єкта насмішок почуття неповноцінності і, як наслідок, агресію.

 Сміх та гумор відіграють велику роль у навчанні, допомагаючи формуванню логічних понять про нові речі і критичного перегляду поглядів і думок, а також руйнуванню неадекватних життєвих стереотипів – згадаємо іронічні діалоги Сократа. Учні значно легше запам’ятовують будь-який матеріал, якщо він представлений у жартівливій, смішний формі. Нарешті, з моєї точки зору, гумор є частиною мистецтва, методом самовираження людини як учасника, письменника, поета, художника, артиста, тобто як творчої особистості або як гідного представника нашого суспільства. 

Проєкт реалізується НУ “Чернігівська політехніка” у співпраці з ГО “Фундація прав людини” та Університету м. Тарту (Естонія).

Проєкт фінансується коштами Міністерства закордонних справ Естонської Республіки.

Humor in human life

 What is the role of laughter today? First of all, it is a tool aimed at successfully resolving a tense situation, adapting to a new circumstances, preventing aggression and conflict, relieving stress (positive emotions when watching humorous TV shows). However, it should be borne in mind that any tool can be used to the detriment of humans.

For example, excessive use of humor for educational purposes turns into ridicule, which can cause the object of ridicule feelings of inferiority and, consequently, aggression.

Laughter and humor play an important role in learning, helping to form logical concepts about new things and critical review of views and opinions, as well as the destruction of inadequate life stereotypes. Thus we can give an example of the ironic dialogues of Socrates. It is much easier for students to memorize any material if it is presented in a humorous, funny way. Finally, from my point of view, humor is part of art, a method of human self-expression as a participant, writer, poet, artist, artist, that is, as a creative person, or as a respectable representative of our society.

The project is implemented by Chernihiv Polytechnic National University in cooperation with the Human Rights Foundation and the University of Tartu (Estonia). The project is funded by the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Estonia.

#ЯМедіа

#ФундаціяПравЛюдини

#HumanRightsFoundation

#чернігівська_політехніка

#ChePolytech

#Che_Polytech

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *