Вміння налагоджувати контакт з людьми – ключ до успіху у сучасному світі

Владислав Шкалаберда.

У сучасних умовах передові компанії надають важливе значення комунікаційній компетенції менеджера, адже компетенція менеджера сильно впливає на його успішну діяльність.

Комунікаційну компетенцію формують знання, вміння, навички та особисті якості, якщо гармонійно поєднати всі ці функції можна досягти неймовірного успіху. Серед основних вмінь та навичок які формують комунікаційну компетенцію я хочу виділити вміння передавати інформацію, вміння організовувати команду, вміння вирішувати конфлікти і т. д. Щоб стати успішним менеджером обов’язково потрібно опанувати всі ці навички, адже вміння спілкуватися – основа діяльності сучасного менеджера.

Якось у шкільному таборі була ситуація, коли нас поділили на 2 команди та обрали капітанів цих команд. Командам дали групове завдання, а капітани мали організувати виконання цього завдання та прослідкувати за його виконанням. Капітан першої команди одразу ж розподілив ролі та дав кожному чіткі інструкції щодо виконання його завдання. Інший капітан вирішив діяти від ситуації і кожне з поставлених завдань виконувати всією командою. В результаті перша команда швидко виконала всі завдання, а друга через неорганізованість та некомпетентність капітана ще довго виконувала поставлене завдання.

Отже, комунікативні компетенції – важлива складова на шляху до успіху сучасного менеджера. Тож не треба сидіти склавши руки, а потрібно постійно працювати над собою та вдосконалювати свої вміння та навички!

Проєкт реалізується НУ “Чернігівська політехніка” у співпраці з ГО “Фундація прав людини” та Університету м. Тарту (Естонія).

Проєкт фінансується коштами Міністерства закордонних справ Естонської Республіки.

#ЯМедіа

#ФундаціяПравЛюдини

#HumanRightsFoundation

#чернігівська_політехніка

#ChePolytech

#Che_Polytech

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *