Обережно: «інфоцигани»! Як не стати жертвою продавців повітря

Анна Вербицька.

Клікаючи чергову рекламу по кнопці «реєстрація», ви вирішили пройти навчання на курсах, взяти участь у вебінарі або тренінгу, щоб підвищити кваліфікацію та відповідно заробляти більше або отримати нову професію і влаштуватися на роботу мрії. Питання: куди піти вчитися, щоб не натрапити на шахраїв, які замість реальних знань і кейсів продають повітря та свої «понти»?

Порівняно свіжий термін «інфоцигани» позначає людей, що продають інформаційні продукти, які не мають практичної цінності. Більшість з них називає себе бізнес-тренерами, коучами, експертами або консультантами. По суті такі інформаційні послуги – це пусті розмови про власні успіхи та успіхи людей, які скористалися їх продуктами/послугами. Провідні «інфоцигани» мають розкручені профілі в соцмережах, через які комунікують потенційними з клієнтами.

Інфобізнесмени роблять акцент на особистий бренд. Демонструють ознаки свого успіху та схвальні відгуки клієнтів. Завдяки добре продуманій стратегії такі команди вправно пускають пил в очі довірливим споживачам і знаходять серед них своїх клієнтів, готових оплатити їх послуги.

Що для вас значить 3, 5 або 8 тисяч гривень у порівнянні з новими можливостями та перспективами заробітків, які обіцяють вам заняття на курсах або тренінгах такого успішного експерта? Після них ви точно станете доларовим мільйонером або як мінімум процвітаючим бізнесменом або затребуваним на всю країну фахівцем, на якого чекає черга роботодавців. Заманливо, чи не так?

Важливо зрозуміти основні ознаки інфоциган, щоб не стати потенційним ескімосом, якому продали сніг.

1) Основний посил будь-якого інфоцигана зводиться до наступного: «я маю чарівну таблетку, яка допоможе розбагатіти. Мені не потрібно працювати. За порівняно невеликі гроші я розповім тобі, як повторити мій успіх. Скоро у тебе буде все, про що тільки можна мріяти. Маніпуляції на людському бажанні «піймати шару» відмінно працюють на нашому менталітеті.

2) Інфобізнесменів часто хейтять за відсутність реального власного бізнесу. Ці персонажі успішно створюють ілюзію активного зайнятого ділового життя: переговори, зустрічі, відрядження тощо. Але ці ілюзії легко розвіяти. Варто лише перевірити в офіційних джерелах.

3) Фішка інфоциган – демонстрація елементів luxury-життя. Дорогі авто, одяг, аксесуари, фото з відпочинку в тд. Однак фото на фоні персонального літака – ще не означає, що відбувся політ. І магію фотошопу та речей на прокат звісно ніхто не відміняв.

4) За порівняно невеликі гроші інфобізнесмени здатні поділитися експертними знаннями з різних галузей: як підняти гроші на продажу товарів з Китаю з 300% націнкою, як отримати клієнтів, використовуючи telegram, як врятувати свій дохід в період пандемії. Вони швидко реагують – як тільки у аудиторії з’явився інтерес до нової теми – вони тут же її розвивають. Однак, за фактом, у них немає ні досвіду, ні знань, ні реальних кейсів з цієї теми, лише вода.

Феномен популярності інфоциган заснований на їх неймовірній самовпевненості – ось чому варто повчитися. Абсолютно неважливо, про що вони говорять, вони роблять це з таким пафосом, ніби зараз відкривають Америку. По факту – звучать загальновідомі істини. Ораторське мистецтво та акторські навички – на вищому рівні. У результаті ви отримаєте папірець з підписом, що не буде мати ваги ні в одній компанії. Знань та практичних навичок – абсолютний мінімум, а от амбіцій і завищених очікувань – 100%.

Пильнуй! У наступному пості поговоримо, як обрати дійсно якісний навчальний курс.

#HumanRightsFoundation

#ФундаціяПравЛюдини

#Чернігів

#Чернігівська область

#РазомМиСила

#TOGETHER_WE_CAN

#ChePolytech

#Che_Polytech

#60років_ЧНТУ

#ЧНТУ

#люблю_чнту

#найкращийунівер

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *