Дискримінація жінок у ЗМІ та інші вигадки феміністок

Дарина Прищепа.

Уяви: сидиш ти собі у своїй кімнаті та гортаєш набридливу рекламу, що постійно «вистрибує» звідусіль. І майже кожна використовує образ чоловіка як об’єкт та його тіло для продажу різних товарів від казино до звичайної піци. Хлопець у спідній білизні спокусливо вмовляє тебе замовити новий пилосос та використовує лозунги з сексуальним підтекстом. Уявила? А тепер зміни чоловічі образи на жіночі та все стане звично і зрозуміло. Факт, що більшість ЗМІ експлуатує жіноче тіло як засіб для продажу товарів чи послуг, активно ігнорується. Цілеспрямоване використання об’єктивізації дівчини вважається сучасною суспільною нормою.

Чому ми не повинні мовчати про цю проблему? Все просто: такі ілюстрації та лозунги змушують споживача змінювати своє сприйняття жінки в цілому. Вони грають на стереотипах про те, що дівчина — «другий сорт» та створена лише для того, щоб задовольняти чужі потреби. Вони непомітно нав’язують тобі, що до переживань жінки можна ставитися не серйозно та ігнорувати її проблеми.

Багато хто не звертає увагу на рекламу та її вплив. Більшість проявів сексизму у ЗМІ не приймає грубу форму та не викликає скарг і залишається непомітною, але, поки всі мовчать, понад 67% всіх опитаних жінок України хоча б раз були жертвами фізичного, психологічного чи сексуального насилля з боку чоловіків, в той час як ця цифра серед чоловіків складає лише 10 % за результатами проведеного опитування в 2018 році. Безумовно, реклама є фактором, що впливає на суспільну думку, тож заперечувати її вплив на цю сумну статистику неможливо.

#HumanRightsFoundation

#ФундаціяПравЛюдини

#Чернігів

#Чернігівська область

#РазомМиСила

#TOGETHER_WE_CAN

#ChePolytech

#Che_Polytech

#60років_ЧНТУ

#ЧНТУ

#люблю_чнту

#найкращийунівер

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *