Освіта в умовах карантину

Аліна Шулак.

Дистанційне навчання – ось, що хвилює молодь, яка бажає розвиватись. Пандемія вже триває другий рік поспіль, що дуже суттєво впливає на освіту.

Я як студентка 2-го курсу почала навчання в університеті з карантину. Отримувати знання, через дистанційну форму навчання, складно.

Проблеми, з якими ми стикаємося кожний раз, коли  переходимо на дистанційне навчання в Україні, зводяться до наступних: 

– недостатня сформованість навичок ефективної роботи в такому форматі як у здобувачів освіти, так і у педагогічного складу;

– брак матеріально-технічної бази, відсутність стабільного інтернет-з’єднання, особливо в сільській місцевості;

– не всі вчителі та науково-педагогічні працівники оволоділи цифровими  інструментами на високому рівні; 

– недостатній рівень взаємодії між здобувачами освітнього процесу для того, щоб зберегти можливості контролю за навчанням, як це було у допандемічні часи; 

– не у всіх здобувачів освіти є необхідні  умови для дистанційного навчання. 

Я вважаю, варто зважати на глобальні зміни в освіті, що їх спричинив карантин. Світ змінився, тож потрібно адаптувати систему освіти до роботи з більш інтенсивним використанням дистанційної та змішаної форм навчання. 

Також було б непагано провести моніторинг цифрових навичок, зокрема, для педагогів. А ще важливо забезпечити технікою та доступом до інтернету педагогів та здобувачів освіти, які перебувають у складних життєвих обставинах і не мають умов для навчання. 

Проєкт реалізується НУ “Чернігівська політехніка” у співпраці з ГО “Фундація прав людини” та Університету м. Тарту (Естонія).

Проєкт фінансується коштами Міністерства закордонних справ Естонської Республіки.

#ЯМедіа

#ФундаціяПравЛюдини

#HumanRightsFoundation

#чернігівська_політехніка

#ChePolytech

#Che_Polytech

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *