Блогерство як засіб виразу думки молоді

Ігор Луговий
Блогерство – це не лише вираження думки, блогерство є одним із інструментів інформаційної атаки та інструментом впливу. Якщо розібрати «блогерство» на компоненти, то ми маємо: блогера, який «висловлює» думку, та аудиторію, яка може досягати мільйонних читачів, з яких приблизно у кількості 40% вважає думку Блогера за правду і відсотків 10 за істину. Але якість висловленої думки далеко не завжди відповідає гідному рівню розвитку або адекватній реакції читачів на отриману інформацію. Це частково пов’язано з тим, що «Якість оточуючого середовища впливає на розвиток громадян та громади вцілому», або Людина – це продукт оточуючого середовища. Вплив блогерства добре показали останні події довкола цього питання за останні 5 років, суїциди молоді, безвідповідальні дій заради читачів, безвідповідальні дій читачів на заклики блогерів на яких вони підписані. Блогерство потребує контролю інформаційного потоку, оскільки може становити ще більшу загрозу в майбутньому, але як контролювати на разі – не відомо. Другий варіант вирішення проблеми інформаційного сміття – розвиток навколишнього оточення суспільства та зростання рівня економічного достатку, у цьому випадку йде зміна формування мислення на базовому рівні з народження. Є багато ресурсів, де блогери висловлюють якісні думки розвитку, наукові теми, життєвий досвід і такі «канали» зв’язку треба рекламувати, просувати та популяризувати зі школи, оскільки «нове покоління» вже зі смартфонами та доступом в світову мережу з дитинства. Якщо разом з врученням смартфону не вчити інформаційній гігієні, то у більшості випадків молодь потрапляє до потоку блогерів з брудним інформаційним потоком та поганими наслідками. 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *