Олександр Семенець.
Чи впливає ставлення викладачів на успішність учнів?
Безумовно, так! Доказом цього є історія, яка сталася в одному з англійських університетів. В наслідок неправильно запрограмованого комп’ютера результати семестрового тесту студентів були переплутані. Система назвала групу, в якій навчались сильні студенти слабкою, а групу слабких студентів – сильною.
Викладачі вважали, що помилка в недієвій методиці, і тому змінили підхід до навчання студентів.
Через п’ять з половиною місяців адміністрація все ж знайшла помилку, про що нікому не розповіли. Було вирішено провести повторне тестування.
Результати вразили всіх: Рівень інтелекту у сильних студентів значно знизився. До них ставились як до людей, які важко піддавалися навчанню. Натомість у слабких студентів показники зросли. Викладачі ставилися до них, як до відмінників. Їх енергія та оптимізм додавали студентам бажання показати себе з кращого боку.
Цей людський фактор зауважив ще німецький письменник Йоганн Вольфганг фон Гете: «Якщо у ставленні до когось зважати на те, хто ця людина тепер, то вона такою ж і зостанеться. Якщо зважати на те, ким вона спроможна стати, то вона досягне того, на що спроможна».
А Ви поділяєте цю думку?
Публікацію створено в рамках проєкту “Я медіа”. Проєкт реалізується НУ “Чернігівська політехніка” у співпраці з ГО “Фундація прав людини” та Університету м. Тарту (Естонія). Фінансується коштами Міністерства закордонних справ Естонської Республіки.
#ЯМедіа
#ФундаціяПравЛюдини
#HumanRightsFoundation
#чернігівська_політехніка
#ChePolytech
#Che_Polytech