Вплив викладачів на навчання учнів

Олександр Семенець.

Чи впливає ставлення викладачів на успішність учнів?
Безумовно, так! Доказом цього є історія, яка сталася в одному з англійських університетів.    В наслідок неправильно запрограмованого комп’ютера результати семестрового тесту студентів були переплутані. Система назвала групу, в якій навчались сильні студенти слабкою, а групу слабких студентів – сильною.

Викладачі вважали, що помилка в недієвій методиці, і тому змінили підхід до навчання студентів. 
Через п’ять з половиною місяців адміністрація все ж знайшла помилку, про що нікому не розповіли. Було вирішено провести повторне тестування. 

Результати вразили всіх:      Рівень інтелекту у сильних студентів значно знизився. До них ставились як до людей, які важко піддавалися навчанню.      Натомість у слабких студентів показники зросли. Викладачі ставилися до них, як до відмінників. Їх енергія та оптимізм додавали студентам бажання показати себе з кращого боку.

Цей людський фактор зауважив ще німецький письменник Йоганн Вольфганг фон Гете:    «Якщо у ставленні до когось зважати на те, хто ця людина тепер, то вона такою ж і зостанеться. Якщо зважати на те, ким вона спроможна стати, то вона досягне того, на що спроможна».
А Ви поділяєте цю думку? 

Публікацію створено в рамках проєкту “Я медіа”. Проєкт реалізується НУ “Чернігівська політехніка” у співпраці з ГО “Фундація прав людини” та Університету м. Тарту (Естонія). Фінансується коштами Міністерства закордонних справ Естонської Республіки.

#ЯМедіа

#ФундаціяПравЛюдини

#HumanRightsFoundation

#чернігівська_політехніка

#ChePolytech

#Che_Polytech

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *